Teleskopinis krautuvas Manitou MRT 2150 Plus Privilege (074)















































































Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys















Stunden: 5556
Tragkraft: 5 T
Hubhöhe: 21 m
Inkl. Gabeln
Sway
Joystick
Mercedes Turbo (110 kW)
Restprofil-Vorderreife: 70%
Restprofil-Hinterreifen: 50 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490 Balen
= Weitere Informationen =
Verwendungszweck: Bauwesen
Antrieb: Rad
Motormarke: Mercedes Turbo
Hubkapazität: 5.000 kg
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Transportabmessungen (L x B x H): 6,5x2,42x3,11
Wenden Sie sich an Wim Geboers, um weitere Informationen zu erhalten.
Drivanordning: Hjul
Motorfabrikat: Mercedes Turbo
Løftekapacitet: 5.000 kg
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Wim Geboers for yderligere oplysninger
Hours : 5556
Lifting capacity: 5 T
Lifting height: 21 m
Engine: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. forks
Sway
Joystick
Remaining profile front tyres: 70%
Remaining profile rear tyres: 50 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490 Balen
= More information =
Field of application: Construction
Drive: Wheel
Make of engine: Mercedes Turbo
Lifting capacity: 5.000 kg
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Transport dimensions (LxWxH): 6,5x2,42x3,11
Please contact Wim Geboers for more information
Propulsión: Rueda
Marca motor: Mercedes Turbo
Capacidad de elevación: 5.000 kg
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Dimensiones de transporte (LaxAnxAl): 6,5x2,42x3,11
Póngase en contacto con Wim Geboers para obtener más información.
Heures: 5556
Capacité de levage: 5 T
Hauteur de levage: 21 m
Moteur: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. fourches
Sway
Joystick
Profil restant de pneus avant: 70%
Profil restant de pneus arrières: 50 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490 Balen
= Plus d'informations =
Domaine d'application: Construction
Commande: Roue
Marque moteur: Mercedes Turbo
Capacité de levage: 5.000 kg
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Dimensions du volume de transport (L x l x H): 6,5x2,42x3,11
Veuillez contacter Wim Geboers pour plus d'informations
Uren: 5556
Hefcapaciteit: 5T
Hefhoogte: 21 m
Motor: Mercedes turbo (110 kW)
Sway
Joystick
Incl. vorken
Resterend profiel voorbanden: 70%
Resterend profiel achterbanden: 50 %
Année de construction: 2013
Heures: 5556
Capacité de levage: 5 T
Hauteur de levage: 21 m
Moteur: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. fourches
Sway
Joystick
Profil restant de pneus avant: 70%
Profil restant de pneus arrières: 50 %
Year of construction : 2013
Hours : 5556
Lifting capacity: 5 T
Lifting height: 21 m
Engine: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. forks
Sway
Joystick
Remaining profile front tyres: 70%
Remaining profile rear tyres: 50 %
Baujahr: 2013
Stunden: 5556
Tragkraft: 5 T
Hubhöhe: 21 m
Inkl. Gabeln
Sway
Joystick
Mercedes Turbo (110 kW)
Restprofil-Vorderreife: 70%
Restprofil-Hinterreifen: 50 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490 Balen
= Meer informatie =
Toepassingsgebied: Bouw
Aandrijving: Wiel
Merk motor: Mercedes Turbo
Hefcapaciteit: 5.000 kg
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Afmetingen (LxBxH) (m): 6,5x2,42x3,11
Neem voor meer informatie contact op met Wim Geboers
Napęd: Koło
Marka silnika: Mercedes Turbo
Udźwig: 5.000 kg
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Wim Geboers
Condução: Roda
Marca do motor: Mercedes Turbo
Capacidade de elevação: 5.000 kg
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Contacte Wim Geboers para obter mais informações
Привод: Колесо
Марка двигателя: Mercedes Turbo
Грузоподъемность подъемного устройства: 5.000 kg
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Wim Geboers для получения дополнительной информации
Körning: Hjul
Motormärke: Mercedes Turbo
Lyftkapacitet: 5.000 kg
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Wim Geboers för mer information